Förbannade kroppar

Trött på basmedicin. Jag känner att jag SKITER i hur en kropp är uppbyggd och om bakterier som odlas på plattor och tjofaderittan. Och det är ju väldigt dumt. Har tenta nästa fredag. Så det är bara att bita ihop.
Har kört på som en tok och tar därför en ledig kväll, har tre iskalla cider som vill angripa min mun, så det får ju styras sen.
Har man skägg kan man göra frisyrer
för er som inte har mig på facebook måste jag ju bara dela med mig av denna fantastiska gäspbilden på Dizzie. Jevvvlar vilket gap, hahaha!
Tog kort åt Jerry igår som han ska skicka iväg i sin portfolie när han ska söka till smyckesskola, det var sköj. Ett otroligt snyggt halsband.
Ett till halssmycke som han gjort åt mig, uggleöga :) Materialet taget från handtaget på en tesked. (Tack Carina för de skedarna!)
När jag tog kort tvättade Jerry bilen, snyggt att det var jag som blev mest frusen :)
En schnyggingring också!
Nu - cider!

Kommentarer
Postat av: Malin

Nämen! Har han ett hjärta i skägget? Så gölligt! :-)

2012-02-25 @ 14:29:20
URL: http://bloggingmolly.webblogg.se/
Postat av: Malin

För övrigt är Jerry riktigt, riktigt duktig. Hoppas han kommer in på den skolan han vill. :)

2012-02-25 @ 23:03:58
URL: http://bloggingmolly.webblogg.se/
Postat av: Maol

Ha ha va sjuk du är :P



Vilken smyckeskola? Nyfiken...

2012-02-27 @ 17:08:14
URL: http://monstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0