HLR

I kursen vi går nu, basmedicin, så ska vi få lära oss hjärt & lungräddning framme i maj. BRA! Jag gjorde den inte när den var på jobbet, nu får jag en chans till :)
Tack alla för pepp om operation och grattisar om tentan.
Allt känns mycket bättre nu, skööönt!
Nu börjar jag innerligt längta ännu mer till alla festivaler, längtar till att få plocka fram lilla mercan, nu när vi skaffat nya hela däck till den å allt, (ett var visst paj, ooooups).
Och vad har hänt när man är framme till sommarn?
Jo jag hoppas att jag har lyckats med alla hemska salstentor i basmedicinen, för det är något som kan bli tungt!
Nu sitter jag på tåget hem till Arvika, där jag ska äta maaaat, hungrig som en tok nu!
Köttfärssås here I come! (Fast jag har ju inte ens hunnit till Kil än...dööööh!
Sov hos Emelie inatt och hon fick för första gången höra mig prata i sömn.
Jag skulle visst ge Jerry tuggummi. "Jerry, ska du ha tugggummi? Jerry? Tuggummi?" eller något liknande. Vackert:)
Nu ska jag pluggieren.
Tjipp tjo!

Kommentarer
Postat av: Yrrej

Gimme a gum!

2012-02-02 @ 23:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0