Karlstad by night

Förra lördagen gick jag och Emelie ut i lilla Karlstad, var väldans skoj.
Försökte ta tuffingkort på oss, haha...gick sådär :)
Tur att Emelie kan hålla ögonen öppna iaf, hon får guida mig fram i livet!
I lördags galejades det hos Christian som går i klassen. Det bjöds på whiskey och mycket angenämnt sällskap.
Masken från integrativa hälsometoder krävde lite uppmärksamhet
En happy fröken Bergfjord
Hahahaha, öhm....jag vet inte?
Killen till vänster kommer jag inte ihåg namnet på, men (vatten?)drickaren är iaf Christian :)
Jag vet inte riktigt vad Emelie har fått syn på, hon ser föga imponerad ut av det iaf :)
Och ja, som vanligt. Finns det en hatt, då hamnar den på mitt huvud! Yihaa!
Dessa två pöjkera kom iaf till festen och det kom fram att killen till vänster är brorsa med en fröken Sofia som var med till Wacken ett år, det är en liten värld vi lever i :) OCH OCH, ändå det viktigaste, jag vet vart dessa typerna bor. Och det är ingen annanstans än längst väg 666! HAH! Bara att bo på den vägen ger en viss heder måste jag säga!
Sista kortet för kvällen, hahahahaaaaa!!!
Jag lever, men inte mer än så. 4 timmars sömn eller vad det blev gör mig otroligt sliten. Hoppas på en piggare dag imorgon :)
Tjipp tjo!

Kommentarer
Postat av: Emma - I was on the moon. With Steve.

Jag vill festa med dig. Det ser alltid roligt ut.



Jag vet inte om du fått paketet än, men om du undrar varför det är tejp runt den där pumpgrejen är det bara för att den inte skulle spruta hejvilt när den fraktades :)(Det där lät ju inte alls snuskigt)

2012-02-07 @ 18:27:51
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/
Postat av: Diana

MAGAAAHD va snygg du är! Hattbilden är grym! :D Håller med föregående talare, vill också festa med dig för det ser så roligt ut. Å det är det ju med :)

2012-02-08 @ 15:05:16
URL: http://dianus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0