Ser framåt...

So much som gör mig pirrig för framtiden nu, ser fram emot den!
  • Våren, öööööh, ge mig! igår tog jag dubbla tröjor när jag gick på stan istället för vinterjacka, gött!!!
  • Karlskrona. Ska åka ner och fira Emelie som fyller år snart! Så nästa helg blir det fest! Tack sj och sistaminutenbiljetter!
  • Grebbestad. Helgen efter ska jag åka till älsklingen och kolla på galenskaparna, lyx jag unnade mig för att jag jobbade lite runt "julledigheten".
  • Påsk. Äntligen få komma ner till Vimmerby igen! Hälsa på knäppisar, kanske få se en nykläckt miniDick, eller Dicka, det märks vad det blir :)
  • Bollebygd. Vi ska försöka passa på att åka till brorsan helgen Jerry slutar i Grebbestad. OM det finns billiga biljetter så jag tar mig ner, för Jerry behöver bara vända bilen åt ett annat håll när han brummar ifrån Grebbestad. Vill så gärna hälsa på dem, det är så tråkigt att vara pank. Missar massa uppväxttid med Liam ju!
  • Och sen den underbara sommaren på detta...men det förtjänar ett eget inlägg :)
Förra vårens roadtrip till Vimmerby. Vill sitta i t-shirt och fika igen!!!

Kommentarer
Postat av: Diana

Jaa lille Doris :( Hon har säkert bara väldigt kul och är ute på äventyr och nån dag bara kommer hem precis som vanligt. Hoppas vi. Å jag trodde för en sekund att Medusa smitit ut en gång, USCH det måste jag nästan blogga om.



åå innan våren kommer igång är man fan som ett barn innan julafton! Bara längtar och dör av pirr typ :) Allt låter mycket gött men speciellt galenskaparna :D

2012-02-29 @ 14:36:00
URL: http://dianus.blogg.se/
Postat av: Maol

Möe resor.

Aha så det är dit du ska. Lite typiskt när det är after work samtidigt. :P

2012-02-29 @ 18:38:01
URL: http://monstars.blogg.se/
Postat av: Maol

Man ställer en fråga, låter någon annan bläddra snabbt i bibeln utan att titta, stanna upp och peka i boken.

Sen tittar ni och försöker tolka svaret på frågan. Det kan vara lurigt och roligt på samma gång. ^_^

2012-02-29 @ 18:55:09
URL: http://monstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0