Igår

Igår var jag och Marie ute i djupaste skogen och hälsade på Jenny med sin familj. Malin skulle ha varit med också, men hon blidde sjuker tyvärr :/
Lilla Isabel sken som en sol där hon for fram i sin gåstol och jagade hunden, haha!
På kvällen blev jag lite ledsen i ögat, fast jag stolt vägrade visa för Jerry, berättade innan vi somnade dock, för jag kan ju inte hålla tyst om saker. Inte för att det var något att hålla tyst om heller då men...IAF, kom ju på att han snart åker ner mot Grebbestad igen. Uj, det var tungt att komma på. Fan. Då tar det en månad innan vi ses igen, lite mer än en månad. Det suger apballe. Men det fixar vi! Men åååh som jag kommer sakna den varma, goa, mysiga och knäppa killen.
Vet några andra som kommer sakna honom också...Dizzie agerar ekorre på bilden.
Tjipp tjo!

Kommentarer
Postat av: Emma - I was on the moon. With Steve.

Vi har jäääättemycket snö nu. Men den kom nyss. Vi har bara haft slask och fanskap hur länge som helst.

2012-01-06 @ 14:53:06
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0