Kyl å frys

Sådär, nu har jag valt kyl/frys. Nu inväntar jag bara på att det ska komma några med det på onsdag och byta ut mot mitt nuvarande som kämpar på, trots att det är lite trött.
Ville mörda katterna idag. Eller först blev jag rädd. Trodde de var sjuka. Lockade på dem för att ge dem mat, det blir alltid kaos då. Det är svansar, tassar och fällande rumpor var man än ska gå.
Men idag, Suomi kom lite nonchalant in i köket, tittade på mig. Dizzie låg kvar i hallen och rörde sig inte...WHAT?
Då går jag längre in i köket och upptäcker att de vält ner och öppnat en burk med torrfoder i. Har ingen aning hur mycket de hade smaskat i sig, men eftersom de för första gången ever inte brydde sig om sin lunch så antar jag att det var en hel del. Så, gissa vilka som inte fick lunch? (efter att ha varit på buffé)
Ååååååhhh...mörda var det ja. Men de är ju så söta. Bara de värmer mig inatt är de ju förlåtna, jag känner mig själv.
Suomi.
Dizzie.

Kommentarer
Postat av: Tess

Hahahaha! De måste ha frossat rejält om de struntade i serverad mat :-D

2012-01-23 @ 20:00:12
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Diana

Hahahaha åååhåå buffé liksom!! :D

Vad Kalle gör på bilden är nog ingen som vet. Men dansar gör han aldrig höhö :) Synd att man inte kan teleportera sig till dig på Lördag för då hade jag bjudit på både en å annan görly drink!(å en å annan kraaaam!) Men denna va mucho god. Pressad lime och schweppes lime å pära. I like! :) Gött att det löste sig med kyl å frys! Annars hade du ju kunnat använda balkongen höhö :)

2012-01-23 @ 21:43:31
URL: http://dianus.blogg.se/
Postat av: Grodan

sv: yep, sista året. Helt sjukt vad det går fort! :) Lite läskigt dock, mycket som ska klaffa nu för att det inte ska vara några problem med att börja t6!



Ja, det gör vi! AWESOME!

2012-01-23 @ 22:24:31
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0