Nunnan!!!

En annorlunda sak hände i min dröm inatt. (OJ, har jag drömt konstigt?)
Ett gäng vänner skulle åka tåg, vi skulle iväg på nån festival. (nu börjar festivaldrömmarna, mindre än ett halvår kvar ju!). Jag och Jenny var äckligt sena, men hann fram till stationen. Där står alla och väntar - tåget är försenat.
-Vilken tur! Skriker jag och Jenny, springer in på en 7-11 som är vid tågstationen, kommer ut igen och har köpt en stor chokladkaka.
Det står en nunna några meter ifrån sällskapet, panikartat springer jag och Jenny fram till henne, för nu rullar tåget in. Vi hinner ge henne chokladen innan vi måste kasta oss in på tåget.
-Varför gjorde ni sådär? Frågade resten av gänget.
-Det ger ju tur! Säger jag och Jenny.
Hmm, när jag vaknade imrose hade jag vunnit ny energi. Slet som en tok på gymmet och känner att jag kommit in i ett bättre skriv-flow.
Tänk vad mycket en nunna kan göra! :D
Tjipp tjo!

Kommentarer
Postat av: jennifer

Gött att det lossnat för dig :)



På torsdag ska jag INTE ha hövvevärk, om du är på att slita på gymmet igen!

2012-01-10 @ 15:36:44
Postat av: Tess

Hahaha! Ge tur att ge en nunna choklad :-D

2012-01-10 @ 22:57:55
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Emma - I was on the moon. With Steve.

Ahaaa, man ska alltså drömma om nunnor.

2012-01-10 @ 23:17:33
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0