Och jaaaa, bilder!

Slänger upp de absolut snyggaste bilderna från igår!
Se och njut!
Fina skyltar, "bôrkârr" och "kôrkârr", dvs "burkar" och "korkar". Jag trodde dock det stod "kyrkor" på den sistnämnda :)
Ett kylskåp med öl, en halvt utsliten Ellis som, tillsammans med sin bror var de som kämpade med allt, mat, lokal, städning etc etc etc, ett stort tack till er för denna kvällen! Och en otroligt lycklig Malin som sitter bredvid :)
Har man inget ölstop funkar det lika bra med en tillbringare! Sebastian i farten!
Vackert kort på mig och Jerry vaaaa?
Vilken tuff-min Tobba har, hahahaha, tuffingTobba!
Köksheadbanging
Skulle kunna vara en gruppbild, höhö!
Malin och Daniel vid tolvslaget, då skålades det och skreks, plus att det gratistittades på raketer! Brandbilen åkte ju faktiskt till något grannhus, så där gick det nog vilt till.
Lycklig eller? :)
Gôrfin vit schäfer! Busig tok som inte var rädd för raketer som tur var!
Det dansades så vackert också :)
Och så började det spelas Manowar
Älskar att Sara ser så chockad ut :D
Och så ska jag avsluta med en jämförelse av missarna. Här: Dizzie som väller ut lite från kartongen
Och här: lilla Suomi :)
Tjipp tjo och gott nytt år på er allesammans!

Kommentarer
Postat av: Diana

Hahaha ni ser med ut och haft det göörbra!! Hahahaha dansbilden är fantastisk!!! :D

2012-01-01 @ 21:18:13
URL: http://dianus.blogg.se/
Postat av: ellis

Vilka rooliga kort:)

2012-01-15 @ 22:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0