Partajet

invigde lyktan vi fick av brorsan och Teza i julklapp. Jättefin!
En glad Jerry, en glad jag
Suomi hittade sin favoritplats - Knets knä
Tobba och Jennifer gött nersjunkna i soffan
Eftersom Diana och Kalle inte kom så fick snoppvärmaren agera istället :)
Haha, Jerry blev skrämd av kvinnan på kalendern, självklart ska detta utnyttjas!
Kul att Theres och Robin kom också, vi gjorde en ny grej...vi styrde hallsfylla. Köksfylla blir det ju alltid, men en hallfylla...det funkade bra det med :)
Gammelsmurfen kunde inte hålla tätt
Mjau
Jag kommer verkligen inte ihåg vad det var som var så roligt, men de höll på att bryta ihop iaf. Har väl ett tiotal kort på det :D
Dizzie vill va i centrum :)
Happy happy smile smile :)
Vad gör vi Pörnill?
Hahahaha, wtf?
Sebastian, Sofia och Christoffer :)
Detta blir sista bilden jag bjuder på. Jag tycker skinnhandskarna förändrar hela den här bilden, hahaha :D
Tack alla för en otroligt rolig fest! :D

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Haha! Du hade ännu mer pärry bilder. :D

Jag kan inte heller minnas vad det var som var så roligt, den där bilden när jag och Jerry bröt ihop, men det måste ha varit sinnessjukt kul i alla fall. :)

2012-01-08 @ 21:04:01
Postat av: Diana

ÅÅh härliga bilds!! Nu blev jag ännumer lässen att vi inte kom :( Men som sagt, nån gång snart!! <3

2012-01-08 @ 21:32:48
URL: http://dianus.blogg.se/
Postat av: Tess

Tack ska ni ha som bjöd oss :-) Hallfylla var en ny grej! :-)

2012-01-08 @ 23:08:46
URL: http://highlandertess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0