Pyjamas

Har fortfarande inte kommit i vanliga kläder, hoppsan?
Jeje, suttit framför datorn hela dagen på ett ungefär. Nu tror jag att jag hittat nåt om alla förbannade perspektiv, men mestadelen av dagen gick ju åt att hitta nåt om det och inte komma vidare på tentan.Vilken jäkla tid det tog då. Bah!!
Vansinnig psykologitenta säger jag bara.
Så nu får det vara nog av den idag. Ska gå igenom min andra tenta ikväll och se så den verkar vara ok, sen skickar jag in den dreten så är en sak borta, höhöhöhöhöhööööö.
Uj så jag längtar tills jag är färdig med dessa tentorna.
Det enda jag gör är;dator, träna, äta, sova. (Yes lite träning styr jag iaf, måste ju tänka lite på mig själv iaf!)
Imorgon ska jag till gymet igen, blir gött att köra lite rygg, sitter ju som en annan påse med chips här vid datorn.
Ska jag väcka en fräsande Suomi? Undrar vad hon drömmer om... :)

Kommentarer
Postat av: Diana

Grym du är som tränar! Men det bästa med att plugga är ju att ALLT annat blir så grymt roligt :) Städa t.ex. är ju helt fantastiskt :)

2012-01-11 @ 22:17:34
URL: http://dianus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0