Trögstartad

Kämpar med min psykologitenta. Går...sådär, eller, mer värre än sådär faktiskt.
Men jag har börjat få lite "aha"tankar ibland iaf, måste vara positivt?
Så för att inte köra slut på min lilla hjärna är det en fin uppvärmningsdag idag.
En timme plugg, en timme soft...and so on and so on...Har iaf ramlat in på sida 3 av 7 nu. Och jag har ju hela veckan på mig, så jag tänker inte stressa ihjäl mig - skriver ju för fan om att ta hand om mig själv! För BÖFVELEN!
Känns lite extra tungt idag också när Jerry åkt mot Grebbestad igen. Så långt borta...
Var skönt att träffa honom så länge iaf!
Så jag har väl inte pluggat alltför mycket från jul och framåt, men har ju inte släppt det helt, men oj vad svårt det är att komma igång igen.
Men, tro mig - det var det värt, behövde lite knäppJerryenergi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0