Kan inte annat än tacka

Vet inte hur det gick till, men ska få lite mer än 9000 tillbaks på skatten??? Är det nåt för att jag pluggar? Och har jobb? Ja jag vet då inte, men en väldans fin överraskning eftersom jag får 0 kr i inkomst i juni än sålänge!
Tummen upp!!
Höhöhöhöhöhöööööö
Igår var jag hos en naprapat också, haft så sjukligt ont i höften på vänster sida, plus utsida knä och smalben.
Så nu när jag fick lön passade jag på att göra nåt åt det.
En nerv i kläm blev svaret.
Fick en ställning jag ska göra en drös gånger per dag för att stretcha ut, plus att jag skulle lugna mig med promenader.
Återbesök på onsdag igen.
Och, jag har berättat om detta innan, fast då var jag hos en kiropraktor. Hon gjorde precis som han och masserade min röv. Jefvlar vad ONT det gör!!! Hittar exakt den ömma punkten och klämmer till. Gosh!
Imorse vaknade jag och det kändes som jag hade ett stort blåmärke över hela röven, så jag var inte alls nöjd över att sitta i skolan idag.
Just det, inte längr än 45- 1 timmes sittande innan jag ska röra på mig heller!
Och ja, nu har det tagit en timme. Upp och hoppa sa ja!
Tjipp tjo!

Kommentarer
Postat av: Annika

Hej hopp!



Ja himla trist att ni inte kan komma på dopet men så är det ju. Vi om några vet hur det är att ha lite med pengar. Får ju ut jättelite nu när jag är mammaledig bara för att jag ska kunna vara hemma länge.



Men vi ses ju säkert i sommar någongång! =)



Usch inge kul med en nerv i kläm men hoppas du får bukt med det nu!



Kram! =)

2012-03-29 @ 22:36:55
URL: http://paintpastelprincess.blogg.se/
Postat av: Kristin - Lilla vicke Vide och hans knäppa morsa

Ja vi hade det himla bra i värmen :)

Fasen va gött med rejäl skatteåterbäring! Själv fick jag bara ut två och ett halvt..suck

kram

2012-03-30 @ 19:23:31
URL: http://kristinsandgren.blogg.se/
Postat av: Tess

Precis den där muskeln gör fruktansvärt ont på mig också! När de hittar rätt så vill jag gärna smälla till dem och skrika. Fick svaret av sjukgymnast att det enda att göra är ta kortisonsprutor eller stå ut. suck

2012-03-30 @ 21:45:28
URL: http://highlandertess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0