Sol!

Åh fy fan vad jag frossat i sol idag! Morgonpromenad efter ett försök att gå på gymmet. jo jag gick, var där en sådär 20-30 minuter men gick sen, var på tok för mycket folk, så alla maskiner jag ville ha var upptagna hela tiden. Och ni som känner mig vet hur jag blir när det bildas köer...jag blir mer eller mindre vansinnig!
Så, tog en promenad längs med vattnet istället, mycket skönare.
Sen blev det en tur med Elin och Troja i styckåsskogen, lovelly!!!!
Har beställt tid hos en naprapat också, min höft krånglar med mig, det vill inte ge med sig, så det ska bli intressant att se vad de gör med mig! Inte varit hos en naprapat förut, har bara varit hos en kiropraktor.
Jaoooo, på onsdag sker det iaf, längtar.
Jag är en promenadmänniska och det är inte kul att det ska göra ont av att gå omkring.
Nu - tacos!

Kommentarer
Postat av: Diana

Thäänks för lyckorövspark! :D Vi ska göra rummet så brutalt mysigt så ni arvikisar och kronoparkisar vill komma å hälsa på och sova över å paaarly all najt lång! :D

2012-03-23 @ 17:40:53
URL: http://dianus.blogg.se/
Postat av: Malin

Hoppas din promenadhöft blir bra! Aldrig kul att ha ont.



Själv har jag, på tal om smärta, fått ont i ryggen igen. Idag frågade jag min svärmor som är distriktssköterska vad hon trodde felet var och hon tippade på en nerv i kläm. Raska promenader är boten för mig, så det hade ju passat dig. ;)



Du är alltid välkommen min kära! Hoppas verkligen du inte får omtenta! Du får ju självklart bra-flyt-tankar från mig med! När är din tenta? Då ska jag tänka lite extra på dig!

2012-03-25 @ 21:05:04
URL: http://bloggingmolly.webblogg.se/
Postat av: Tess

Jag kan inte skilja på naprapat, osteopat och homeopat jag...hehe :-) Borde ha ett uppslagsverk eller nåt. Nä men, titta! Internet! Tada! Mitt eget uppslagsverk :-B övertrött

2012-03-25 @ 21:25:47
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Men usch. :/ Hoppas naprapaten trollar så det blir bättre. Finns det förresten naprapat i stan eller får du åka annorstädes?



Sv: Ja, det var fan lite jobbigt. Jag föredrar att folk hör av sig innan de kommer på brutalbesök. :P

Mitt internet mår mycket bättre nu, han tackar så mycket.

2012-03-26 @ 13:24:18
URL: http://lejonpalt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0