Vaoffäls

Nu är jag hemkommen från Grebbestad och känner mig sådär jobbigt ensam som alltid när jag och Jerry skiljs åt. Nästa gång vi ses är påsk, inte så länge kvar iaf. Tiden fram tills dess ska gå i pluggandets tecken. Nu är det bara att köra på! Inväntar svar på tenta nu också, så snart vet jag om jag måste lägga på ännu mer fart för den här skitkursen. Blöh!
Mor och far hämtade mig när jag kom med tåget och de bjöd på våfflor, attans perkele va gött det var!
Och jag som köpte saker till en jansons frestelse. Det får jag laga till imorgon istället :)
Nu - kattgos!
Tjipp tjo!

Kommentarer
Postat av: Emma - I was on the moon. With Steve.

Jag har inte ätit våfflor på flera år. Eller jo, jag tog en bit en dag för några månader sen men den var kall och hade legat framme ett tag.

2012-03-21 @ 14:29:33
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0