Helgen

Väldans fin var den.
Mycket tid med moder, mycket utpumpning av pengar och lite rödvin på det.
För att sen också säga hotellfrukost (!!!!!!!) och kvällsbuffé på hotellet, det var ju finemang.
Vi hittade lite vår
Och schnyggingträd
Den vackra stenbron i Karlstad
En veganvarg (Nån hade stoppat in en potatis i munnen på den, haha)
Nu är jag ju hemma igen dåråååå, Suomi gör sig söt som vanligt
Påbörjat balkongen! Inte tagit ut dynor och sånt än, plus att det ska ut lite mer stuff också.
Mattan köpte jag på lagerhaus.
Plockade ihop en plastbukett, fejk is the shit om man har minne som ett arsle. (Vattna?)
Den här ska ut på balkongen framöver
Ska försöka göra mina växter glada i mig
Alltså, blev kär :) Typ 70tals hippietröja ju!
Hittade en grön top också!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Och en mörkgrå kofta hittade jag också, väldans skön.
ptja, det var väl lite av min helg.
Hoppas ni hade er en fin ni också!
Tjipp tjo!

Kommentarer
Postat av: jennifer

Grönnt ä skönnt märker en att du tycker :)

2012-05-06 @ 19:40:57
Postat av: Jerry

Glömde ju fråga hur mattan såg ut men det var ju klart att den var grön... :P Såg bra ut bejbi, gillar ugglan!

2012-05-06 @ 20:52:00
Postat av: Tess

Vad go' tröjan ser ut! Härligt att ni haft en härlig helg :-)

2012-05-06 @ 23:49:06
URL: http://highlandertess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0