Metallsvenskan

YES!!!
Var ju på festival.
Högsommarvärme, åskoväder, tufft folk, snygg musik, galna vakter och en skvätt fotboll!
Jerry posar vid våran merca! Glasspaus!
Jaaa....glass....choklad....chokladglass
När vi kom fram gömde vi oss på hotellrummet för vi höll på att dö av värmeslag.
Jerry verkar oförstående till värmen
Jag och Fia är bara varma
Bor man på hotell kan man hoppa i sängen.
Mackan söker Abba-låtar i bakgrunden.
Dricker man newcastle ska man ha newcastle-ring. Jerrysmycke
Ok, någon "se ut som-" grej var det, men kommer inte ihåg vad vi skulle likna.
Det här var iaf Iron Maiden :D
Sen gick vi till campingen och träffade sköna Skövde!
Jag glömde ju för fan ta kort dock, så jag har bara på Diana, det är ju absolut inte ett "bara", men hon satt ju inte ensam och kurade i sin fina husvagn  precis :)
Man kan gömma en grogg i skägget
och man kan få solkräm påkletat av fötter. Och använd gärna som vi - rena fötter, så slipper ni tåluddsbränna!
Fia hittade en stege!
Men den ledde ingenstans.
Frömjöl och spöregn = inte bra
Tre tuffisar på väg mot området
Jag och Jerry mätta å nöjda (Ja, jag ska inte äta upp honom, ålrajt?)
HAHAHAAA, vi lekte charader.
Tror Mackan skulle vara krokodil här :D
Glodde på Raised fist
Och...O M G, den magen alltså!
Sure, inte kul om man vill ha den som kudde.
Men han kunde lätt ha vunnit över alla i fight club!
Snyggt att de fick avbryta spelningen efter sådär en låt, roddare fick springa ut och hamra ihop golvet, för sångaren hoppade sönder det. (Han är en herr-hoppa-högre-än-han-är-veva-med-ett-ben-och-inte-ens-se-ansträngd-ut. Trots att han hade legat på sjukhus för nån halsgrej samma vecka.)
Sista kortet från festivalen var på snygga Diana igen, i fantastiskt snygg kjol! :D
Det var en svinbra festival!
Tack alla som förgyllde den!
Som en fin avslutning blir det ju självklart ett kattkort.
Ingen kartong är för liten

Kommentarer
Postat av: Diana

HAHAHAHAAaaaa grogg i skägget!! Å stegbilden!! Haha :D Lövly bilder i vanlig ordning! Längtar dock tillbaks!

2012-05-31 @ 17:10:28
URL: http://dianus.blogg.se/
Postat av: Emma - I was on the moon. With Steve.

Jag vill oooockså.

2012-05-31 @ 17:17:26
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/
Postat av: Kristin - Lilla vicke Vide och hans knäppa morsa

Haha gnäggar i kapp med diana åt groggen i skägget och stegbilden! frust

2012-05-31 @ 22:03:22
URL: http://kristinsandgren.blogg.se/
Postat av: Maol

Nästan men icke. Snart pensionär och skadade nyss sin hand på jobbet.

Häpp.

2012-06-01 @ 21:58:21
URL: http://monstars.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Haha, underbara bilder! :D

2012-06-02 @ 11:33:35
Postat av: Jägarn

Åh shit vilken underbar bild på Jerry me groggskägget! =D Och fantastiska Raised Fist, inte kunde jag väl ana att det gömde sig en sån mage bakom den fina musiken =P

2012-06-05 @ 21:48:27
Postat av: Emma - I was on the moon. With Steve.

Du måste visa ditt hår på bättre bild! Jag tycktes mig se nåt coolt.

2012-06-07 @ 15:08:41
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0