Seriösa tyskar

Idag var jag på vårdcentralen i Arvika för min dumma höft.
Det skulle klämmas å kännas och frågas.
Killen hade tysk brytning.
Jag blev festivalsugen.
Att han skulle testa reflexer under mina fötter fick mig nog att framstå som en fnittertant.
Han kändes som den mest seriösa läkaren på det där stället, skönt att jag fick honom.
Så, han skulle beställa tid för röntgen, jag ska kontakta sjukgymnast och jag fick ta lite blodprov för att se att jag inte hade nån skit i mig.
Nu är det bara att hålla tummar att det blir någon ordning på mig.

Kommentarer
Postat av: Tess

Jag undrar om det är samma läkare som jag vill byta till som husläkare... Börjar förnamnet på K? :-)

2012-05-03 @ 22:12:10
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Blasfeministen

Haha, festivalsugen av brytningen :) Underbart!



Hoppas du får fason på höften!

2012-05-04 @ 08:49:22
URL: http://blasfeministen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0