Gräving å sådär

Tog ledigt från jobbet denna veckan som snart gått nu.
Har då på dagarna grävt som en illbatting där tjälen släppt.
För fröken duktig ska göra sin första rabatt ever i hela sitt liv. Jag har noll koll, men har väldigt stora planer självklart.
Om jag får upp fröjävlarna ur jorden jag sått dem i blir det en mix av lila och rött än sålänge. Blir nog en skvätt vitt också.
Höhöhööö, plus att vi hittade gamla räcken till en trappa de hade här förr. Stålräcken som låg i skogen, härligt slitna av vädret. De ska vi försöka införliva i rabatten för att ge lite personlighet till det hela. Och det bästa? Räckena är gröna. kom igen å väx nu blomjävlar! Å den där våren får gärna styra bort all snö också.
 
Vi har ju köpt utemöbler ååååå, fick bli ikea!
 
 
Tocket bord som man får plats iaf 8 pers vid om man fäller upp klaffarna. Säkert 10 om man vill mysa mer :)
Nu ska bara altangolvet oljas innan vi tar upp tjofräset. LÄNGTAR. Slutar aldrig tjata heller. Glor ur och fräser direkt jag ser något vitt. Igår pissade jag faktiskt på snön. Men det var mest för att jag var pinknödig nä vi var ute å åkte bil å behövde gå akut när vi var mitt i ingenstans. Men lite snö försvann nog iaf.
 
 

Kommentarer
Postat av: Diana

Hahahaha kom hit och kissa på vår snööö!! DÖr vårlängtardöden här :D Puss!

2013-04-06 @ 21:24:19
URL: http://dianus.blogg.se
Postat av: Tess

Hahahaha :-D Vårlängtar här också, men har inte pissat på snön ;-)

2013-04-12 @ 17:03:36
URL: http://highlandertess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0