Vaxning

För....ett bra tag sen köpte jag vax, ville testa hur det var, plus att jag är så satans trött på stubben som kommer upp samma dag när man rakar sig.
Vilket jäkla guck!! Haha, kletade åt alla håll tror jag. Hade nåt slags hårdvax som skulle värmas i micron. Först mot slutet började jag få in det lite bättre iaf!
Att vaxa armhålorna var inte så jobbigt tyckte jag, visst, det kändes ju, men det var överlevande. Jobbigt nu bara att jag inte får ha deo på två dagar!!! (Det kunde väl ha varit nu jag tappade bort min deo?)
Körde bort det värsta på smalbenen också, gick också helt ok.
Men..
 
..sen...
 
...så skulle jag ta bikinilinjen var det tänkt.
 
AAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, DET KÄNDES:
Fy i helvete vad det kändes.
Orkade inte göra klart, skulle nog behöva en grogg när jag gör det, shit jävlar vad det kändes. Höhöhöhöööö, Jerry å katterna grönna va ja höll på med :)
 
Men, inte blivit skrämd, ska lätt göra det igen :)
 
Tjipp tjo!

Kommentarer
Postat av: Frida

hihi du får börja med vaxning med inte bara massage, sen manikyr, pedikyr och hårfärgning så ska du se att vi får världens salong borti stömne =)

2013-01-23 @ 08:10:45
URL: http://ekedalens-energikonsult.se
Postat av: Tess

Aj aj... Syrran berättade att hon träffat dig idag och att du hade ont :-S

2013-01-23 @ 18:45:03
URL: http://highlandertess.blogg.se
Postat av: Monstars - Sticker utanför ramarna

Jag testade att vaxa bikinilinjen en gång. Första sidan gick fort men det var förstås väldigt smärtsamt. Så andra gången vågade jag ej ta i lika hårt som jag gjorde på den första så jag tvekade och fegade tills jag äntligen fick bort den sidan.
Men på just den sidan fick jag värsta blåmärket för att jag fegade. Inte så snyggt.
Numera kör jag hotpants eller boxers :P

2013-01-23 @ 22:41:42
URL: http://monstars.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0