Hellllöööu

Jag har visst semester nu - gött!! Precis inlett min tredje av fyra stycken veckor.
Kan inte annat än bara töntnjuta av att ha en sån fin sommar å bo i hus, så förbannat gött!!!
 
Såhär såg det ut i våras när jag gått bananas med spaden, "bort med grässlänten" skrek jag och trotsade tjälen.
 
Gamla staket hittades på tomten som varit till en gammal trappa, de återanvändes för dahliastöd. Fast här är de ju inte så höga då, för rötterna är nyplanterade, det var nån gång i maj.
 
Det här är taageet för sådär en vecka sen, blev så nöjd så, men nästa år blir det ännu mer marktäckande blomster å stenar hoppas jag på :)
 
Dahliorna är runt en meter höga nu, här är de sprickfärdiga för att ge röda blommor, men det tog någon dag till, nu är det så rött å fint i min rabatt, får väl ta kort på det antar jag :)
 
Ååååh sen fyllde jag ju 30 å rå, då var det dubbelfest i midsommar, sköj som tusan var det, tack alla i efterhand som kom å förgyllde dagarna :) (BTW, ett par pilotsolbrillor är upphittade, någon som saknar?
 
Midsommarstång skulle vi ju ha!
 
Å har man inget sverigeband får man väl ta avspärrningstejp.
 
Se så bra dä bleee!
 
Lunch dååå
 
Å tipspromenad fick de allt ge sig ut på å, å röra på fläske litte!
 
Men de fick ju bål när de kom upp på Hammarklätten som berget heter :)
 
Måste ju posa vid utsikten jöh!
Oh nooo, Fia ramlar neeeeer!!
 
Jennifer å Tobba, fina paret, svalkade sig med bål jaoo!
 
En väldigt busig Annie? :)
 
Suomi tog den osmidigaste fönstervägen ut, hon fick lite assistens av Fia som tur va.
 
Spöregn?
Blås upp djuren å dra till badplatsen dååååå!!!
 
Jag och min kära tyska vän Thardis, underbar dam :)
 
Fia å Thardis booooyfriend, Nils Holgersson, hahaaaa, det fick han ju inte höra tusen gånger :D
 
Midsommardagen:: Påkommen?? ;P
 
Skum mustasch asså...
 
Alltså...det här slår nog mina rekord i dåligt foto alltså, bröt ihop när jag såg det. Kunde ju lyft lite på kameran åtminstone.... Det är iaf Mackan, Fia å Marie :D
 
Midsommardagen innehöll hamstersex.
 
En talande bild för denna kväll :)
 
Så, då vet ni att jag lever iaf :D
 
Tjipp tjo!

Kommentarer
Postat av: Tess

Härliga bilder! Hihihi...jo, jag ser lite påkommen ut :-D

2013-07-23 @ 23:03:30
URL: http://highlandertess.blogg.se
Postat av: Diana

MEEEN har du bloggat så fantastiskt och jag har gått flera dagar utan att kika in här!! Lövley pics som vanligt kära du!Blir alltid så sugen på att vara med på era bartyn! Nästa gång ni Bjur på galej ska jag inte jobba. Puss fina du och njut jävel av semester!! <3

2013-07-25 @ 16:34:06
URL: http://dianus.blogg.se
Postat av: Annie

Kan vara mina glajjer. Är bågen svart?

2013-07-26 @ 21:57:12
URL: http://www.sheeightdevil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0