Alltså....bra...!!

Idag var första deklarationsdagen.
Den har jag väntat på.
Fick ju vinst på lägenheten, å då vill visst farbror staten ha lite kosing för det - assholes! Så jag har fått hålla på massa pengar å bara väntat på att nån skulle kapa mitt konto å sno mina 44 000 jag fick lägga undan för detta ändamålet, det hade varit...dumt. Elakt. Töntigt.
 
Och nu, när jag skulle skriva in allt å räkna ut, så blev det inte alls 44 000, utan runt 20 000. Say WHAAAAT? Kommer nervöst invänta ett telefonsamtal att jag gjort helt fel å kommer bli jagad av staten i resten av mitt liv.
 
Men, sker inte det, kommer jag äntligen på rätfötter igen, vilket jag inte varit sen i oktober.
 
Håll tummar jaoo!
 
Helosaninkletad nästan färdig misse som styrdes igår! Klart man måste göra katter när man är på Hellcat tattoo!! :D
 
Tjipp tjo!

Kommentarer
Postat av: Tess

Härligt besked det! :-) Och läcker katt!

2013-03-22 @ 00:17:05
URL: http://highlandertess.blogg.se
Postat av: ellis

hoppas du får disse pengarna så du får känne dej lite rikare!

2013-03-28 @ 02:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0