Hördröck!!!

Alltså, att Primordial blivit släppta till metallsvenskan gör att det pirrar på....olika ställen.
De är så svinigt bra!! Gaaah!!!
 
En mindre pirrande grej är att det ska varslas på jobbet, vet inte om jag klarar mig, det märks. Har iaf en backup-plan med massagen, som känns bra. Hittade även en veckokurs med olika spautbildningar i örebro som jag nog ska köra i höst för att vidga vyerna lite, verkade så kuuuul!! Hotstone, chokladaromamassage å ja vet inte allt dä va!! Uuuhhh!!! Ivrig, ska bara få ihop stålarna å!!
 
Nu är vi inne på säsong 20 av 20 på rederiet *Iiiihhhh*.
Hahahah, så käääss så jag älskert.
 
Å..öh...just det. En till tölig sak. Laddaren till digitalkameran ä borta, så blir inte mycket kort tagna. Tack tack moster Anne som hade en likadan laddare som hon lånade ut :)
 
"Hej, jag sjunger tufft i Primordial jag, hejdå.
 
Å ni, gör inte upp planer för midsommar....vill ha er i mitt våld då :)
"
Tjipp tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0