Lite pics

Goddagens igen.
Det var längesen jag la upp bilder. Har inte blivit många tagna och jag har inte orkat sätta mig å ens föra över dem till hårddisken. Men nu är det styrt iaf, så här får ni ett minihopklick av min vinter!
 
Här är det stora rummet i källaren. Där har vi nu lagt ut mattor så det är lite varmare å goare att gå på, jajamensan!
 
Mattorna ses i vänster hörn på detta kort, som är från vårat lilla datorrum. Om man traskar över den lyckliga Jerry kommer man till hallen, har man fått upp oöerhört god fart vid det laget hinner man inte stanna förran man är i köket. Girar man i panik till vänster hamnar man i vardagsrummet. Går även utmärkt att inte ha panik.
 
Lite suddig bild, men här i minitoan. Men se, både jag och en katt fick plats samtidigt, amazing.
 
Den största delen av vårat kök. Kan faktiskt inte bacla längre, därför kom inte Jerry å Knet med helt på bilden. Så kan det gå :)
 
Under köksbordet finns en kattkorg.
 
På inflyttningsfesten skulle dä ju självklart va marschaller. Jag ställde dem på den högst bästa platsen, så de skulle synas. Att det var en snövall som smälte undan hade jag ju inte tänkt på, men blev ju snyggt ändå, å det skyndade ju bort lite snö :)
 
Lite vardagsrum, å en maria, marie och Jenny. Snygga orkidéer jag fortfarande försöker hålla i livet syns i bakgrunden också. Jag å blommor alltså...men jag försöker!!
 
Katternas försök till att vara ute brukar se ut såhär. Men de har vågat sig sådär 20 meter från huset (om nån är med dem)...haha, tölkatter :) 
 
Sen kan man ju ta den fantastiska linjen 103 och åka in mot arvika. Då kan man också dricka öl i ett gupp så man får gå in på dressman och köpa nya kalsonger. True story.
 
Sen kan man åka tåg vidare mot Karlstad å hamna hos Tobba.
 
Då kan Tobba bli spexig. Här med prima vuxenblöjor.
 
Emil och Tom...gör vad?
 
Min kärlek!
 
Köksfylla är ju fint det.
 
Vacker bild. Mackan, Ludde och en hemskt arg Chrisse.
 
Blev grillpremiär på lördagen. Svinkallt, men solen var ju framme. Höhö :) Våran grill kändes liten när man hade ett hus, hahahaha :)
 
Uppför backen i bakgrunden och sådär 100 meter till har vi i gångväg till badstrand i sommar - GILLERT!!
 
Sådär.
Då har ni fått se lite från vårat nya place, ni som inte varit här än :)
 
Tjipp tjo!
 

Kommentarer
Postat av: Diana

ÅÅÅ Har saknat dina bildbloggbombinlägg!! :D FINASTE huset med säkert!! Vill se! :D

2013-03-18 @ 18:16:53
URL: http://dianus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0