El hösto

Tjaaaaa.
Där tog den sommaren slut.
Verkar vara sådär kallt å tråkigt idag med, precis som igår.
Gick å frös på jobbet konstant igår. Idag har jag packat ner en extra tröja, för att få slippa detta, för jag kände av haalsen imorse när jag vaknade. Kuuuul, inte.
 
Vad gör jag annars? Jo jag jobbar. Men samtidigt har jag börjat kika på nya jobb. Vet inte riktigt hur det går för min nuvarande arbetsplats, vi har inte riktigt turen på vår sida verkar det som. Så, jag kikar på jobb och ska ansöka till några tänkte jag. Skulle man ha turen att komma fram till en intervju får man väl jubla. Och skulle det tokvända på min nuvarande arbetsplats behöver jag ju bara tacka nej till något nytt. Men vill iaf försöka att slippa hamna i arbetslösheten, om det är möjligt. Får kanske ta och kolla lite vårutbildningar också...
 
Är trött som en:
 Vill bara sova.
Och har ont i min tummar. (eeeeh)
 
Skit i det, piggorask ä ja ju!!!!!!!!!!!!!!!!
Jaaaaa, så varejaaaaa!
(Å jävligt sugen på kladdkaka)
 
Puss å kläm

Kommentarer
Postat av: Diana

Åh uppdejt!! :D Hoppas du hittar nåt lika bra jobb som du är bra :D Å min seghet har inte producerat några pungar än! Hoppas ni inte tröttnat på idén än för snart knåpar jag ihop dom! :D Puss på dig!

2013-09-18 @ 22:35:05
URL: http://dianus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0