Mitt i ett frivilligt kaos

Mitt eviga tjatande blev äntligen verklighet.
Vi har ett bord i vardagsrummet där tanken är att vi ska kunna sitta å äta käk och plugga und so weiter...
Men detta bord har varit förvisat till den dunklaste av vråar som någonsin skapats. Hur kul är det?
 
SÅ, nu har bordet hamnat vid ett fönster, YAY!
Problemet var ju, att soffan då blev ivägen, så då fick vi byta plats på soffa och tv.
Vad hände då? Jo hyllor för dvder och cdhyllor hamnade totalt bananas. Vad göra?
Jo flytta billyhyllor från gästrum in i vardagsrummet....
Vad hända då?
Jadda jadda bla bla blaaaaa....
 
Jättekul va?
Burit böcker, möbler, svettats, stånkat.
Nu är grunden färdig iaf.
Sen ska bara skiten bli snygg också!
Men det får det bli under veckan som kommer.
 
nåt annat kul som hänt då?
Öh, nä!
Skulle inte tro det va??
Eller jo.
 
Snoddas slutar aldrig att förvåna mig. Han är visst kär i avokado den spjuvern. Och det finns typ inget gulligare än när han äter ostbågar. Att han sen gjorde ett stort misstag och snodde ett av min sura körsbärsgodis verkar inte ha gjort så stor skada, förutom att han pimplar vatten. Men shit va jag skulle kunna betala miljoner för att se hans min igen när han slickade på den, HAHAHAAAAA!!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Ellis

Nej Annelie, nu får du att uppdatera lite här då va :) Kram!

2014-10-11 @ 08:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0