Omstart, då kör vi!

Hej.
Här har jag inte varit på år å dar nej.
Har inte haft varken ork eller lust.
Men imorgon börjar en ny fas i livet - tillbaka till pluggeriet!
Till hjälp kommer jag ha ett ton böcker, skitbra lärare och fyrbenta supportrar här hemma (Nej, Jerry har inte börjat gå på alla fyra, vi har 3 snyggingkatter).
Jerry kommer hjälpa till genom att ge mig studiero. 
Och studiero kan man få på många sätt.
- Gå ner i källaren.
-Stänga in sig i gästrummet.
- Vid fina dagar gå upp på hammarklätten med en termos te med sig.
 
Den största hjälpen jag kan få av Jerry under hårdplugg hemma är att han kan rädda mig från katterna.
 
Dizzie tuggar på allt i pappersväg två timmar innan matdags. Kan vara hemskt enerverande, jo ja tackarrrrrr jag!
Suomi är ganska lugn, men kan vara en mästare på att lägga sig över alla böcker och papper. (och man stör ju aldrig en katt som sover ey?)
Sen har vi ju det senaste tillskottet - Snoddas.
Han tar över allt. Han galopperar över laptopen och gör konstiga inställningar som jag knappt får bort, han biter i det mesta, han attackerar det mesta. Och sen när han blir trött ska han helst sova i ansiktet på en. 
Svårt att plugga då? Näää...
 
Hoppas på två superba år. 
Nu ska det dammas av lite hjärnceller!!
Yihaa!
 
Puss & Kram!
 

Kommentarer
Postat av: ellis

Kattungar är bra grejer :)
Frutt har visat mej saker som jag inte hade en aning om när det gäller min dator.Lycka till med skolarbetet!

Svar: Haha, jaa jag visste inte att man kunde göra så mycket bara genom att trycka på några spännande knappar!
Bella the Bean

2014-08-24 @ 20:56:05
Postat av: Kristin - Lilla vicke Vide och hans knäppa morsa

Det där låter som mina barn höhö. Välkommen tillbaka till bloggosfären! Weeeehoooooo!

2014-08-24 @ 23:29:26
URL: http://kristinsandgren.blogg.se
Postat av: Diana

Wöööhöo det bästa som kunde hända att du bloggar igen!! Å jag dog precis kattsötdöden :,) <3

2014-08-25 @ 18:50:31
Postat av: Tess

Hahaha :-D Katter är experter på sådana saker :-D

2014-08-26 @ 14:11:46
URL: http://highlandertess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0